Heenweg - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Yasminbidar - WaarBenJij.nu Heenweg - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Yasminbidar - WaarBenJij.nu

Heenweg

Door: Yasmin Bidar

Blijf op de hoogte en volg

25 April 2014 | Nederland, Nederland

Vandaag gingen we met het vliegtuig naar Congo. Het was 10 uur vliegen, en ik was heel erg bang. Normaal gesproken ga ik namelijk met de auto maar niet met het vliegtuig.
Naast mij zat een meisje met heel mooi blond haar. Maar elke keer als ik het wilde aanraken werd ze boos. Ik snap er niks van! Ik doe alleen maar aardig... Tijdens de reis hebben we duizend euro verdiend met vragen beantwoorden. Heel leuk, dan kan ik geld naar mijn familie sturen in Turkije. De mensen die in het vliegtuig zaten waren niet zo aardig, ze waren best rasisties.
Toen we aankwamen werden we in groepen verdeeld en kregen we nogmeer geld omdar we een jel hadden. Dat vond ik ook heel leuk.

Heel spannend hoe het verder gaat!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 April 2014

Heenweg

28 Maart 2014

De eerste reis..

Actief sinds 28 Maart 2014
Verslag gelezen: 480
Totaal aantal bezoekers 1204

Voorgaande reizen:

28 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

28 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: